• Filmy
  • Seriale
  • 3D
  • HD
  • Aktorzy
  • Dla dzieci
  • Dodaj
  • Premium
  • Pomoc
  • Tangled Ever After / Tangled ever after

    • FilesApe

    Obejrzałeś 6 minut materiału

    Aktualnie posiadasz Dostęp Standardowy i musisz poczekać 6 minut.

    Aby nie czekać, wykup Dostęp Premium już teraz!

    Kontynuuj oglądanie z dostępem standardowym >

    Opis Tangled Ever After / Tangled ever after

    Roszpunka i Julek biorą ślub. Wtem koń Max przypadkiem upuszcza obrączki, które toczą się w dwie strony i uciekają. Paskal (kameleon) i Max biegają po królestwie, usiłując je złapać.

    Opinie

    Zaloguj się aby móc dodawać komentarze.
    • kajbukaj88
      01-08-2014
      Haha super
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Peszkowa
      26-07-2014
      haha NAJLEPSZA bajka, szkoda że taka krotka ^^ !!
      Czy ta opinia była pomocna?
    • mysia78
      04-06-2014
      fajne ;D
      Czy ta opinia była pomocna?
    • nikola12345
      17-03-2014
      mi sie to niechce włączyć
      Czy ta opinia była pomocna?
    • baton96
      15-01-2014
      czeeeeeeeeeeeemuuuuuu tooooooo siiiiieeeeeeeee nieeeeeee chhhhhceeeeee włąąąąąączyyyc ????!!!!!!
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      18-12-2013
      Szkoda, że takie krótkie, ale muszę przyznać, że dawno się tak nie uśmiałam przy oglądaniu. Uwielbiam ich.
      Czy ta opinia była pomocna?
    • boxer88
      31-07-2013
      WoW nigdy tak się jeszcze nie uśmiałem
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      07-07-2013
      kooocham
      Czy ta opinia była pomocna?
    • mamutwiki
      07-07-2013
      fajniusiiii.... ;)
      Czy ta opinia była pomocna?
    • DamianM
      15-03-2013
      niw hce mi sie włończyć
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      28-02-2013
      Kto chce kawałek tortu?
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      28-02-2013
      ubaw przez 6 minut
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      24-02-2013
      SZKODA ŻE TAKI KRÓTKI ALE
      Czy ta opinia była pomocna?
    • dominika10
      28-12-2012
      super!!!!!!!!!!!!! to jest takie śmieszne
      Czy ta opinia była pomocna?
    • nowaxxxx
      15-12-2012
      bardzo śmieszny film tylko szkoda że taki krutki:( normalnie sie popłakałam ze śmiechu
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      15-12-2012
      hahaha .xd tyrałem bekę jak nienormalny ^^
      Czy ta opinia była pomocna?
    • aniaalicja
      13-12-2012
      fajne jakby trailer bajki
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Julianna20123
      07-12-2012
      Strasznie śmieszny film !!! Ale myślałam że będzie dłuższy !!!!
      Czy ta opinia była pomocna?
    • way2cool4uxx
      07-12-2012
      Fajny, fajny 6 minut, nie 6, polecam
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      03-12-2012
      LOOL
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      02-12-2012
      Tylko 6 minut filmu? -.-
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      01-12-2012
      to leciało na disney chanel
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      01-12-2012
      Co ty gadasz ? jest 6 min i 29 sek. A nie 6 min :D haha
      Czy ta opinia była pomocna?
    • Gość
      01-12-2012
      CO TO KURWA MA BYĆ? 6 min. FILMU!!! TO MA BYĆ FASZYSTOWSKI ŻART? JESZCZE RAZ TAKI NUMER I WPIERDOL BĘDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Czy ta opinia była pomocna?

    Recenzje

    Aby móc dodać recenzję, musisz być zalogowany.

    Obsada Zobacz całą obsadę

  • Flynn Rider
  • Roszpunka
  • Ksiądz
  • Niski bandyta